Paluu nuoruuden lähteelle
Joukko nuorentuneita vanhuksia palaa Maahan heidän antareanilaisten hyväntekijöidensä kanssa noutamaan avaruusolioiden koteloita, joiden olemassaolon vedenalainen maanjäristys on vaarantanut.
Tässä hurmaavassa hittileffa Cocoon — nuoruudenlähde -elokuvan jatko-osassa seikkailuhenkiset vanhukset lähtevät avaruusolioiden utopiasta, Antareasta, Maahan suorittaakseen pelastusoperaation. Vaikka he ovatkin tottuneet uuteen rauhalliseen, ongelmattomaan planeettaansa, he tajuavat, että he jättivät taakseen monia iloja, kun he kohtaavat jälleen hämmentyneet perheensä. Kaikesta onnesta huolimatta heidän on taas kohdattava heidän menneisyytensä ihmisyyden hauraus.