Partly Cloudy
Kaikki tietävät haikaroiden tuovan vauvoja, mutta mistä haikarat oikein saavat vauvat? Vastaus löytyy stratosfääristä, jossa pilviväki muovaa vauvoja ja herättää ne eloon. Gus on yksinäinen ja epävarma harmaa pilvi, joka on mestari tuottamaan "vaarallisia" vauvoja. Gusin luomukset ovat taideteoksia, mutta hänen uskollinen haikarakumppaninsa Peck on helisemässä katraan kanssa. Gusin luomusten tullessa yhä vallattomammiksi Peckin työstä tulee yhä vaikeampaa.