Pelastuspiski
Pelastajakoira Pluto on aloittamasta partiokierrostaan, kun se kohtaa hylkeenpoikasen. Hylje haluaa leikkiä ja varastaa Pluton hätäjuomatynnyrin. Pluton jahdatessa hyljettä se joutuukin itse pelastettavaksi.