People Like Us
Sam on parikymppinen, sukkelasuinen myyjä, jonka viimeisin kauppa kaatuu päivänä, jona hän saa tietää isänsä kuolleen äkillisesti. Hänet kutsutaan vastahakoisesti kotiin huolehtimaan isänsä kuolinpesästä ja tapaamaan vieraantunutta perhettään. Siellä hän saa selville hätkähdyttävän salaisuuden, joka kääntää hänen koko maailmansa ylösalaisin: hänellä on 30-vuotias sisar, jonka olemassaolosta hän ei ole aiemmin tiennyt.