Pillit pussiin ja puskiin
Kun ryhmä eksyneitä partiolaisia ensimmäisellä telttaretkellään luulee viatonta karannutta vankia kokeneeksi oppaaksi, he auttavat toisiaan selviytymään ja kohtaamaan omat ongelmansa.
Tässä elokuvassa on mukana hauskoja piloja ja odottamattomia, hiukset nostattavia toimintakohtauksia. Tässä viihdyttävässä komediaseikkailussa esiintyy Daniel Stern tunaroivana lähettinä "Mad Max" Grabelskina. Kun häntä syytetään murhasta, kun hänen hölmö äkkirikastumisjuonensa meneekin mönkään, hän lähtee karkuretkelle vuoristoon poliisit kintereillään. Perillä häntä luullaan kuuluisaksi partionjohtajaksi, ja hän huomaa yhtäkkiä johtavansa kuuden partiolaisen ensimmäistä yötelttaretkeä.