Pilot
Kuolleen sotilaan henki ottaa Melindaan yhteyden, eikä tämä taida tajuta kuolleensa. Kun hän ottaa yhteyden sotilaan poikaan, hän uskoo Melindan huijaavan häntä.
Kuolleen sotilaan henki ottaa Melindaan yhteyden ja sanoo olevansa eksyksissä. Melinda uskoo, ettei hän tajua kuolleensa, joten hän tutkii asiaa ja saa selville, että hän katosi vuonna 1972. Kun hän ottaa yhteyttä sotilaan poikaan ja kertoo hänen isästään, tämä uskoo Melindan huijaavan, ja nyt Melindan pitää löytää keino, jolla sekä isä että poika saavat asian päätökseen.