Pirullisia ihmisiä
Inhottava miljonääri Sam Stone (Danny DeVito) on täysin häikäilemätön. Kuinka häikäilemätön? Kun surkeat kidnappaajat (Judge Reinhold, Helen Slater) sieppaavat hänen ärsyttävän vaimonsa (Bette Midler), Sam itkee onnesta ja kieltäytyy maksamasta lunnaita. Ja kun sieppaajat uhkaavat tappaa tämän rasittavan perijättären, Sam panee toimeksi – ryhtymällä juhlimaan!