...Più forte, ragazzi!!
Kaksi rohkeaa lentäjää syöksyy Amazonin sademetsään. Lentäjät selviävät vahingoittumattomina ja ryhtyvät kuljettamaan tarvikkeita paikallisille kaivostyöläisille. Mutta heidän on otettava huomioon aluetta hallitseva gangsteri konnineen. Hyväntuulinen elokuva on täynnä huumoria ja nyrkkitappeluita, musiikista vastaavat De Angeliksen veljekset, ja Etelä-Amerikasta on tarjolla lumoavia ilmakuvia.
Bud Spencerin ja Terence Hillin vauhdittama elokuva sijoittuu lumoavan kauniiseen Etelä-Amerikkaan, ja sitä rytmittää De Angelis -veljesten musiikki. Salud ja Palata ovat kaksi rohkeaa lentäjää, jotka lentävät huteralla koneella Brasilian yllä. Heidän tarkoituksenaan on hylätä kone viidakkoon, saada siitä korvaus vakuutusyhtiöltä ja auttaa rahavaikeuksissa olevia ystäviä. Mutta suunnitelmat mutkistuvat, kun kone oikeasti putoaa maahan, ja kaksikko päätyy Amazonin sademetsään. Siellä he tapaavat kaivostyöntekijöitä, jotka joutuvat työskentelemään herra Earsille, ahneelle, paikalliselle gangsterille, joka tekee kauppaa timanteilla ja hallitsee koko yhteisöä. Salud ja Palata päättävät korjata koneen ja alkaa kuljettaa kaivostyöntekijöille tarvikkeita. Tämä johtaa konfliktiin armottoman herra Earsin kanssa, sillä hän ”ei pidä kilpailusta”. Kaksikon liiketoiminta käynnistyy kuitenkin hyvin. Eräänä päivänä he tapaavat timantinetsijöitä ja ystävystyvät vanhan Locon kanssa – ottamatta kuitenkaan tosissaan tämän tarinoita uskomattomasta aarteesta. Kun herra Ears tajuaa, että Salud ja Palata uhkaavat hänen liiketoimintaansa, hän lähettää konnansa tuhoamaan heidän lentokoneensa. Kaksikko kostaa tämän ja mukiloi herra Earsin ja hänen konnansa paikallisten asukkaiden yllyttäessä heitä: ”Vielä kovempaa, pojat! Kunnolla!” Lopussa Loco kuolee, ja Salud ja Palata rikastuvat löydettyään Locon jalokivikätkön. Herra Ears laittaa kaksikon vankilaan saadakseen aarteen itselleen. Palata pakenee vankilasta ja Salud, joka halusi ratkaista kaiken laillisin keinoin, joutuu seuraamaan häntä. Näin alkaa kaksikon ikimuistoinen ja loputon tappelu. Lopulta he pääsevät sovintoon ja pakenevat kylästä hakemaan Locon jalokiviaarteen.