Planet 51
Kun astronautti Chuck laskeutuu kaukaiselle planeetalle täynnä pieniä vihreitä olentoja, hän saa yllätyksekseen huomata, ettei ihmiskunta ole yksin galaksissa. Elämänsä järkytyksen hän kokee, kun Planeetta 51:n asukkaat ymmärtävät väärin miehen läsnäolon tarkoittavan ihmisten hyökkäävän heidän planeetalleen!
Kun astronautti Chuck laskeutuu kaukaiselle planeetalle täynnä pieniä vihreitä olentoja, hän saa yllätyksekseen huomata, ettei ihmiskunta ole yksin galaksissa. Elämänsä järkytyksen hän kokee, kun Planeetta 51:n asukkaat ymmärtävät väärin miehen läsnäolon tarkoittavan ihmisten hyökkäävän heidän planeetalleen! Onneksi Lem huomaa nopeasti Chuckin olevan ystävällinen ja ottaa tehtäväkseen auttaa tämän takaisin alukselle.