We Love Moses
Ella ollessa 12 hän riiteli ensimmäistä kertaa. Ja kun hän oli 12 löysi hän seksualisuuden. Nyt ollessaan 15, Ella pohtii, kuinka hänen pakkomielteensä hänen veljensä parasta kaveria, Mosesta, kohtaan jätti hänelle salaisuuden, jota hän yhä kantaa mukanaan.