Made in America
Kun 18-vuotias Zora (Long), itsenäisen ja aforamerikkalaisuudestaan ylpeän yksinhuoltajaäidin (Goldberg) tytär saa verikokeen myötä tietää, ettei hän ole sukua kauan sitten menehtyneelle kunnioitetulle mustalle miehelle, jota hän piti isänään, hän etsii spermapankin tiedoista biologisen isänsä.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long ja Will Smith tähdittävät komediaa itsensä löytämisestä oman perheensä löytämisen kautta – vaikkei perhe vastaisikaan odotuksia. 18-vuotias Zora (Long) on hyvin itsenäisen, ylpeän afroamerikkalaisen sinkkuäidin (Goldberg) tytär. Kun Zoralle selviää verikokeen kautta, ettei hän olekaan sukua kauan sitten edesmenneelle, kunnioitetulle mustalle miehelle, jota hän piti isänään, hän tutkii spermapankin asiakirjoja saadakseen selville biologisen isänsä. Parhaan ystävänsä (Will Smith) avulla hän löytääkin lahjoittajan. Kyseessä on käytettyjen autojen myyjä (Ted Danson), joka tunnetaan typeryksenä ja on… valkoinen. Ehkei mies ole hänen unelmiensa isä, mutta Zoran pysäyttämätön halu tutustua isäänsä – kuka tai mikä hän sitten onkaan – tekee tästä kirjavasta sakista vielä periamerikkalaisen perheen.