PLUTON YLLÄTYSPAKETTI
Minni Hiiri kutoo Plutolle villapaidan. Kun hän pukee sen Plutolle, koira tekee kaikkensa riisuakseen sen. Yrittäessään riisua paitaa, Pluto kastelee sen, jolloin paita kutistuu. Nähdessään, mitä paidalle on tapahtunut, Minni ensin hermostuu, mutta tajuaa sitten sen olevan täydellisen kokoinen ilkikuriselle Figarolle.