Polttarit
Rick nai unelmiensa naisen huomenna, kunhan hän vain selviää hänen hullujen kavereidensa järjestämistä polttareista.
Tässä törkeän hauskassa katsauksessa yhden miehen viimeisiin hetkiin poikamiehenä esiintyy Tom Hanks Rickinä, vastentahtoisena polttarisankarina. Polttarit järjestää kaveriporukka, joille bilettäminen on kokopäivätyötä. Rickin huolestunut morsian, Debbie (Tawny Kitaen), pukee ylleen valeasun ja ilmestyy polttareille vakoillakseen tulevaa miestään. Iltaa mutkistaa vielä sekin, että Debbien isä palkkaa Debbien ex-poikaystävän hankkimaan Debbien takaisin itselleen. Tätä iltaa morsian ja sulhanen eivät hevillä unohda.