Presto
Arvokkuus. Itsevarmuus. Mysteeri. Kaikkea sitä odotamme suurelta taikurilta, Prestolta. Mutta kun hän unohtaa ruokkia kaninsa yhden ratkaisevan kerran, kukaan ei voi tietää, mitä on odotettavissa! Koominen Pixarin lyhytfilmi seuraa ilmiömäisen Preston ja hänen kaninsa Alecin kiihtyviä kommelluksia ja sitä, mitä lavalla tapahtuu omahyväisen tähtitaikurin unohdetun esiintyjätoverin luovan koston seurauksena.