PSY SUMMER SWAG 2022
PSY Summer Swagissä nähdään materiaalia PSY:n kesähelteisistä konserteista Etelä-Korean keskeisimmissä kaupungeissa. Livemusiikki koetaan vesisuihkujen säestyksellä.