Pyhä myyntitykki
Good Buy Home -ostoskanavan stressaantunut johtaja Ricky Hayman (Goldblum) rukoilee ihmettä pelastamaan työnsä ja korjaamaan kanavan surkeat katsojaluvut.
Aina yhtä hauska Eddie Murphy on pääosassa Jeff Goldblumin ja Kelly Prestonin kanssa virkistävän riemukkaassa menestyskomediassa, joka nostaa shoppailun lähelle uskonnollista kokemusta. Good Buy Home -ostoskanavan stressaantunut johtaja Ricky Hayman (Golddblum) rukoilee ihmettä, joka pelastaisi hänen työnsä ja kanavansa surkeilta katsojaluvuilta. "G" (Murphy) ilmaantuu hänen elämäänsä kuin tyhjästä! Hervottomalla itseoppineella gurulla on lahja olla paikalla siellä, missä hänen ei pitäisi olla. "G" harhaileekin kameroiden eteen ja todistaa pursuavansa kameran rakastamaa karismaa, joka saa katsojat haluamaan mitä tahansa hän myy. Mukana on suuri joukko kuuluisuuksia omissa ostos-tv-mainoksissaan! Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon.