Quills – syntiset säkeet
Geoffrey Rush tähdittää tätä synkän provokatiivista trilleriä, joka kertoo kuvitellusti hekumallisen markiisi de Saden viimeisistä päivistä ja hänen kamppailustaan hänen kirjoituksensa tukahduttamaan pyrkiviä vastaan.