Rakastuin enkeliin
Pappi alkaa epäillä vaikutusvaltansa lisäksi avioliittoaan. Hänen avukseen maan päälle lähetetään karismaattinan Dudley-enkeli, joka aiheuttaa kuitenkin lähinnä vain ongelmia rakastuessaan itse saarnaajan kauniiseen vaimoon.