Ramona ja Beezus
Ramona on pikkutyttö, jolla riittää mielikuvitusta ja vainua jäynille. Hänen kujeidensa vuoksi koko rakastava perhe on varpaillaan, mukaan luettuna isosisko Beezus, joka yrittää selviytyä ensimmäisestä lukiovuodestaan. Lapsuuden myötä- ja vastamäissä Ramona ja Beezus oppivat, että mikä vain on mahdollista, kun vain uskoo itseensä ja luottaa toiseen.