Rantaretki
Aku Ankka ja Pluto viettävät mukavaa rantapäivää. Aku yrittää härnätä Plutoa puhallettavalla hevosella. Sillä välin muurahaiset varastavat Akun retkieväät. Kiukkuinen Aku yrittää estellä muurahaisia kärpäspaperilla, mutta sattumien seurauksena päätyykin omaan ansaansa.