Ratkaisun hetki
Alkoholisoitunut bostonilainen asianajaja yrittää puhdistaa maineensa hoitamalla toivotonta hoitovirheeseen liittyvää tapausta.
Alkoholisoitunut bostonilainen asianajaja ryhdistäytyy viedäkseen toivottoman hoitovirheeseen liittyvän tapauksen oikeuden eteen tuomioistuinten, arkkihiippakunnan ja hänen asiakkaidensa vastalauseista huolimatta.