Red Sparrow
Tässä vakoojatrillerissä Jennifer Lawrence esittää Dominikaa, entistä balettitanssijaa. Hänen on pakko aloittaa “Varpuskoulu”, valtion ohjelma, joka vie hänet vakoilun vaaralliseen maailmaan.
Tässä vakoojatrillerissä Jennifer Lawrence esittää Dominikaa, entistä balettitanssijaa. Hänen on pakko aloittaa "Varpuskoulu". Tämä valtion ohjelma vie hänet vakoilun vaaralliseen maailmaan. Dominikasta tulee tappava agentti, mutta hän on ansassa maailmassa, josta haluaa epätoivoisesti ulos. Elokuva "Red Sparrow" "on täynnä käänteitä ja mutkia ja johtaa järkyttävään loppuhuipentumaan" (Dish Nation-Fox TV). Lopputulos on arvaamaton.