Redin uni
Elämä ainoana alennusesineenä Ebenin pyörien poistonurkassa voi olla yksinäistä. Yksipyöräinen Red uneksii siksi itselleen omistajaksi klovnin ja oman jonglöörausesityksen, joka varastaa show'n. Mutta aivan liian pian taputukset muuttuvat sateeksi, kun todellisuus hyökyy takaisin. Redin on hyväksyttävä todellisuus nurkassaan ja odotettava kohtaloaan.