Homecoming
Teinipojan henki pyytää Melindalta apua biologisen äitinsä etsimisessä. Melinda ei ole varma, mistä aloittaa, ja ottaa yhteyttä pojan adoptioäitiin saadakseen lisätietoja vain saadakseen tietää, ettei biologinen äiti halunnut tutustua poikaan. Tavattuaan pojan biologisen äidin, Melindalle on haaste saada tämä kertomaan rakastavansa poikaa, jotta tämä voi siirtyä eteenpäin.