Leijonakaari karjuu jälleen - Osa 1
Liity mukaan, kun Kion, Simban ja Nalan toiseksi vanhin pentu, nousee leijonakaartin johtajaksi ja kerää kokoon parhaat kyvyt auttamaan häntä Jylhämaan puolustamisessa.