Riku Rikkaan joulutoivomus
Kun Riku Rikasta syytetään rekiturmasta, jonka aiheutti todellisuudessa hänen pahanilkinen serkkunsa Reggie Van Dough, Riku toivoo, ettei olisi olemassa. Kun professori Keenbeanin keksimä toivomuskone kuulee Rikun toiveen, se kuljettaa hänet vaihtoehtoiseen maailmankaikkeuteen, jossa Reggie on talon herra. Kun Riku kamppailee päästäkseen kotiin ajoissa juhlimaan joulua, hän oppii arvostamaan aiempaa etuoikeutettua elämäänsä.