Robinsonin perhe
Kun hurja myrsky on aiheuttanut heidän haaksirikkonsa, Robinsonin perheen täytyy lyöttäytyä yhteen, jotta he voivat saada luotua kodin autiosaarelle. Äärimmäinen haaste vaanii kuitenkin edessä, kun armottomat merirosvot uhkaavat tuhota heidän aikaansaamansa paratiisin.
Tämä sanarillinen tarina kertoo Robinsonin perheen rohkeasta toiminnasta heidän haaksirikkouduttuaan autiolle saarelle. Yhteistyön ja kekseliäisyyden avulla he ylittävät taitavasti luonnon eteen tuomat esteet ja muuttavat uuden kotinsa ”sivistyneeksi” yhteisöksi. Äärimmäinen haaste vaanii kuitenkin edessä, kun armottomat merirosvot uhkaavat tuhota Robinsonien aikaansaaman paratiisin.