Runner Runner
Opiskelija (Justin Timberlake) asettaa henkensä panokseksi matkustaessaan Costa Ricaan kohtaamaan verkkokasinomogulin (Ben Affleck), joka on pimittänyt hänen voittonsa.
Princetonin opiskelija Richie Furst (Justin Timberlake) uskoo, että verkkopokerisivusto on pimittänyt hänen voittonsa ja matkustaa Costa Ricaan kohtaamaan uhkapelimoguli Ivan Blockin (Ben Affleck), jonka uskoo olevan vastuussa teosta. Richie huomaa kuitenkin olevansa keskellä todellista valtapeliä, toisella puolella Blockin lupaukset äärettömästä vauraudesta ja ja toisella asialleen omistautunut FBI-agentti, joka yrittää vangita tämän.