Ruumis Brocéliandella
Brocélianden metsän keskeltä löydetään osittain palanut ja tunnistamaton ruumis sekä 13-vuotias poika, joka on shokissa ja kykenemätön puhumaan. Mitä hän teki siellä? Ja miksi hän ei kykene puhuman? Liittykö hän jollain tavalla murhaan? Kukaan ei osaa vastata eikä kukaan tunnu kaipaavan ruumista tai poikaa.