Rye Lane
Läpimurto-ohjaaja Raine Allen-Millerin "Rye Lane" on romanttinen komedia, jonka pääosissa David Jonsson ja Vivian Oparah näyttelevät Domia ja Yasia, kahta parikymppistä, jotka molemmat kärsivät ikävistä eroista ja jotka tutustuvat toisiinsa tapahtumarikkaan päivän aikana Etelä-Lontoossa auttaen toisiaan selviytymään painajaismaisista existään ja mahdollisesti palauttaen uskonsa romantiikkaan.