Safety
Disneyn "Safety" on draamaelokuva, joka perustuu Clemsonin yliopiston entisen takapuolustajan Ray McElrathbeyn voimauttavaan tarinaan. Tämän nuorukaisen vastassa on monenlaisia haasteita, mutta hänen omistautumisensa ja sitkeytensä auttavat häntä voittamaan yhä uudet vastukset, ja joukkuetoveriensa ja Clemsonin yhteisön tuella hän onnistuu pelikentällä, vaikka hänen vastuullaan on myös 11-vuotiaan Fahmarr-veljensä kasvatus.