Salaisuus pinnan alla
Nainen, jonka luona vierailee kauniin tytön haamu, uskoo alunperin, että haamu on hänen murhattu naapurinsa, mutta lopulta nainen tajuaa, että hänen omalla miehellään, joka opettaa collegessa, oli suhde oppilaaseen, jonka mies sitten tappoi hiljentääkseen tytön.
On kulunut vuosi siitä, kun tri Norman Spencer (Harrison Ford) petti kauniin vaimonsa Clairen (Michelle Pfeiffer). Mutta koska Claire ei tiedä totuutta ja suhde on ohi, Normanin elämä ja avioliitto vaikuttavat täydellisiltä, niin täydellisiltä, että kun Claire kertoo kuulevansa salaperäisiä ääniä ja näkevänsä nuoren naisen aavemaisen kuvan heidän kodissaan, Norman sivuuttaa Clairen kauhun harhoina. Mutta kun Claire lähestyy totuutta, on selvää, ettei tätä ilmestystä voida sivuuttaa ja että se on palannut kummittelemaan tri Norman Spenceriä ja tämän kaunista vaimoa. Tässä lumoavassa yliluonnollisessa trillerissä on monia käänteitä, jotka saavat yleisön haukkomaan henkeään.