Salaperäinen paketti
Pluto yrittää noutaa postin, mutta yksi salaperäinen paketti haraa vastaan. Sen sisällä on hellyttävä kilpikonna, jolla on omat suunnitelmansa. Tästä syntyy ratkiriemukas tahtojen taistelu Pluton ja tämän erikoislähetyksen välillä!