Yksin kotona 5
Kun 10-vuotias Finn ja hänen siskonsa ovatkin kaksin kotona loman aikana, heitä vainoaa kohelo rikolliskolmikko (johtajanaan Malcolm McDowell), joka yrittää murtautua taloon! Onneksi Finn osaa koota monimutkaisen vimpain- ja ansalabyrintin kotinsa suojaksi. Yksin kotona 5 on hullunkurinen komedia, joka viihdyttää koko perhettä!