Särkynyt palatsi
Kaksi nuorta amerikkalaista tyttöä tuomitaan Thaimaassa 30 vuodeksi vankilaan huumeiden salakuljetuksesta. Ihmisoikeusasianajaja auttaa heitä, koska hän uskoo heidän tarinaansa lavastetuiksi tulemisesta. Yksi tytöistä uhrautuu, jotta toinen saisi armahduksen. Vankilaan jäänyt oppii kuitenkin sisäisen vapauden ja vahvuuden salaisuuden.