Serkkupoika
Jännittävässä draamassa pahuus piilee yllättävässä paikassa. Macaulay Culkin esittää enkelimäisen näköistä poikaa nimeltä Henry, joka vaikuttaa rakastavalta ja uskolliselta vanhemmilleen, sisarelleen ja ystävilleen.
Piinaavan jännittävässä draamassa pahuus piilee yllättävässä paikassa. Macaulay Culkin esittää enkelimäisen näköistä poikaa nimeltä Henry, joka vaikuttaa rakastavalta ja uskolliselta vanhemmilleen, sisarelleen ja ystävilleen. Vain hänen serkkunsa Mark (Elijah Wood) näkee, että Henryn hymy kätkee taakseen salaisia ajatuksia ja viehtymyksen tappaviin leikkeihin. Mark yrittää varoittaa Henryn perhettä, mutta he eivät usko häntä, ja pelokas nuorukainen joutuu taistelemaan yksin kateellista, julmaa serkkuaan vastaan.