Seurapiirien sankari
Pluto ei ole aivan kotonaan pröystäilevässä koiranäyttelyssä ja flirttailee Fifin, pikkuruisen kiinanpalatsikoiran kanssa. Tuomari määrää Mikin ja Pluton lähtemään, mutta tulipalon syttyessä Pluto pelastaa Fifin ja hänet julistetaan sankariksi.