Shaggy Dog (1959)
Postinkantaja Wilson Daniels näkee ihmisen parhaan ystävän pahimpana vihollisenaan, koska on ottanut töissä vuosia yhteen kärttyisten koirien kanssa. Se saa aikaan hankalan tilanteen, kun taikasormus muuttaa hänen teinipoikansa Wilbyn vahingossa kömpelöksi lammaskoiraksi.
Postinkantaja Wilson Daniels näkee ihmisen parhaan ystävän pahimpana vihollisenaan, koska on ottanut töissä vuosia yhteen kärttyisten koirien kanssa. Se saa aikaan hankalan tilanteen, kun taikasormus muuttaa hänen teinipoikansa Wilbyn vahingossa kömpelöksi lammaskoiraksi. Ihan kuin muuttuminen ihmisestä koiraksi ja takaisin ei olisi teinille jo itsessään tarpeeksi kiusallista, Wilby saa selville kansainvälisten vakoojien suunnitelman varastaa valtion salaisuuksia, tarkoituksena ohjusoperaation sabotointi.