Shanghai Noon
Kaksi kulttuuria törmää, kun Itä tapaa Lännen. Tässä villin hauskassa ja stuntteja täynnä olevassa toimintaseikkailussa nähdään kuolemaa uhmaava toimintasankari Jackie Chan, Owen Wilson ja Lucy Liu. Chan esittää Kiinan keisarillisen kaartin vartijaa nimeltä Chon Wang (sano nimi ääneen), joka lähtee Villiin ja sekavaan länteen pelastamaan kauniin siepatun prinsessan, Pei Pein (Liu). Kun Chon tapaa jälleen rennon lainsuojattoman cowboyn, Roy O'Bannonin (Wilson) – kaikkien aikojen parhain ja oudoin parivaljakko Villin lännen hullunmyllyssä – kaksikko joutuu vankilaan, tappeluihin ja bordelleihin ja kohtaa katalimmat viholliset Kiinan muurin tällä puolen.