Since the World was World
Gonzalo perheineen edustaa Espanjan maaseudun sisukkuutta Ribera del Dueron sydämessä talouskriisin jyllätessä. Työttömyys ja tehtaiden sulkemiset tuovat haasteita, mutta perhe löytää lohtua vanhoista maanviljely- ja viininvalmistusperinteistä. "Since The World Was World" -dokumenttielokuvassa kurkistetaan perheen selviytymistaisteluun sekä kyläläisten sisukkuuteen.