Smart House
Kun lukion tiedevelho Ben Cooper osallistuu verkossa kilpailuun tietokoneistetusta "älytalosta", joka on suunniteltu helpottamaan elämää, hän saa huomata elämästään tulleen ongelmallisempaa kuin koskaan.
Lukion tiedevelho Ben Cooper voittaa tietokoneistetun "älytalon", joka on suunniteltu helpottamaan asioita, mutta hän saa huomata elämästään tulevan ongelmallisempaa kuin koskaan. Kun Ben yrittää häiritä leskeksi jääneen isänsä rakkauselämää, älytalo omaksuu virtuaalisen äidillisen identiteetin, joka paitsi suhtautuu Coopereihin yliomistavasti, se myös kopioi itsensä henkilökohtaisesti sovellettuun teknologiaan (PAT) ja siitä tulee täysin hallitsematon äiti. Benin täytyy kilpailla nokkeluudessa PAT:n kanssa ja päihittää älytalo lopullisesti.