Sound of Heimat: Deutschland Singt
Tässä dokumentissa seurataan Uuden-Seelannin jazzmuusikkoa Hayden Chisholmia hänen matkallaan Saksassa, missä hän tutustuu paikallisiin kansanmusiikkityyleihin ja tapoihin.