Sound Of My Voice
Toimittaja (Christopher Denham) ja hänen tyttöystävänsä (Nicole Vicius) sotkeutuvat tutkimaansa kulttiin, jonka johtaja väittää olevansa tulevaisuudesta.
Elokuvantekijä (Christopher Denham) ja hänen tyttöystävänsä (Nicole Vicius) aikovat paljastaa kultin kauniin johtajan (Brit Marling), joka väittää olevansa tulevaisuudesta. Mutta mitä enemmän he tutkivat, sitä enemmän vaaroja he kohtaavat tässä kirjoittaja-näyttelijä Marlingin ja ohjaaja Zal Batmanglijin trillerissä.