Soy Luna: The Last Concert
Sarjan tähdet jättävät jäähyväiset faneilleen viimeisessä konsertissaan Buenos Airesissa sijaitsevalla legendaarisella Luna Park -areenalla. Miljoonien rakastaman sarjan näyttelijät käyvät läpi monet käänteet, joihin mahtuu koe-esiintymisiä, kuvauksia, kiertueita ja intiimejä hetkiä kulissien takana.
Menestyssarjan tähdet esiintyvät faneilleen viimeistä kertaa. Matteon, Simónin, Ámbarin sekä muiden Jam & Rollerista tuttujen tyyppien matkaa on seurattu kolmen kauden ajan, ja sarjasta on kehittynyt ainutlaatuinen ilmiö sen musiikin, romantiikan, draaman ja rullaluisteluesitysten ansiosta. Sarjan tähdet ovat matkustaneet ympäri maailmaa kiertueiden merkeissä ja tavanneet fanejaan kasvotusten. Tässä erikoisjaksossa he esiintyvät vielä viimeisen kerran Buenos Airesissa sijaitsevalla legendaarisella Luna Park -areenalla. Samalla käydään läpi sarjan monet käänteet, joihin on mahtunut koe-esiintymisiä, kuvauksia, kiertueita sekä intiimejä hetkiä kulissien takana.