Stargirl
Leo Borlock (Graham Verchere) on ihan tavallinen oppilas Mica High Schoolissa. Hän saa hyvä arvosanoja, kuuluu koulun soittokuntaan ja on aina ollut tyytyväinen siihen, ettei kukaan kiinnitä häneen huomiota. Mutta kaikki muuttuu, kun hän tapaa Stargirl Carawayn (Grace VanderWaal), itsevarman ja värikkään uuden oppilaan, joka tykkää soittaa ukulelea ja erottuu joukosta. Hän on kiltti, löytää taikaa tavallisista asioista ja koskettaa ympärillään olevien ihmisten elämää pienillä eleillä. Tytön erikoisuus ja iloinen luonne ihastuttavat Leoa ja muita opiskelijoita, ja Stargirl muuttuu pian epäsuositusta hyväksytyksi ja pidetyksi, ja sitten taas epäsuosituksi, saaden Leon tunteet heittelehtimään. ”Stargirl” on elokuva, joka ylistää yksilöllisyyttä, kiltteyttä ja ihmissielun voimaa, on Julia Hartin ohjaama, Kristin Hahnin sekä Julia Hartin & Jordan Horowitzin käsikirjoittama ja perustuu Jerry Spinellin romaaniin. Elokuvan pääosissa esiintyvät laulaja/lauluntekijä Grace VanderWaal, joka tekee ensimmäisen roolityönsä, Graham Verchere, Karan Brar, Maximiliano Hernandez, Darby Stanchfield sekä Giancarlo Esposito. “Stargirl”-elokuvan ovat tuottaneet Ellen Goldsmith-Vein, p.g.a., Lee Stollman, p.g.a. sekä Kristin Hahn, p.g.a. mukanaan Jordan Horowitz, Jim Powers, Jerry Spinelli, Eddie Gamarra, Catherine Hardwicke sekä Jonathan Levin vastaavina tuottajina.