Step
Step on innostava elokuva baltimorelaisten lukiotyttöjen tanssiryhmän yrityksestä voittaa mestaruus vastoin ennakko-odotuksia ja päästä yliopistoon.
Step on elokuva lukion viimeisen luokan steppiryhmästä Baltimoren keskustassa. Kukin tytöistä haluaa sukunsa ensimmäisenä päästä yliopistoon, ja tytöt yrittävät menestyä tanssikilpailuissa taustanaan ongelmaisen kaupungin sosiaaliset levottomuudet.