Stepsister From Planet Weird
Neljätoistavuotias Megan Larson hämmästyy kuullessaan, että hänen äitinsä eloisa uusi sulhanen Cosmo Cola ja tämän täydelliseltä vaikuttava tytär Ariel ovat itse asiassa avaruusolentoja, jotka ovat tulleet etsimään turvapaikkaa Maasta. Kumpikaan tyttö ei tahdo vanhempansa avioituvan uudelleen, joten he yhdistävät voimansa erottaakseen heidät. Kun heidän juonensa paljastuu, Meganista ja Arielista tulee nopeasti ystävät, ja he alkavat pelätä alkuperäisen toiveensa toteutuvan.