Stuck in the Suburbs
Brittany Aarons on tavallinen teinityttö, joka on kyllästynyt ennakoitavaan elämäänsä esikaupunkilähiössä. Se kuitenkin muuttuu, kun poplaulaja Jordan Cahill tulee kaupunkiin ja vaihtaa vahingossa puhelimensa hänen kanssaan. Brittany liittoutuu parhaan ystävänsä Natashan kanssa saadakseen toimitettua sen takaisin pojalle. Matkan varrella hän saa huomata, ettei Jordan vietä sellaista elämää kuin haluaisi, vaan jollaista levy-yhtiö tahtoo hänen viettävän.