Sukellus delfiinien maailmaan
Sukellus delfiinien maailmaan kertoo, kuinka pullonokkadelfiini Echon vaiheita seuraava Disneynature-elokuva Delfiiniriutta tehtiin. Kuvausryhmä näki paljon vaivaa saadakseen luonnon ihmeet taltioitua, oli kyse sitten delfiinien surfauksesta Etelä-Afrikassa tai ryhävalaiden tanssista Havaijilla. Englanninkielisen version kertojana on tutkimusmatkailija Céline Cousteau.