Summer of Sam
Vuoden 1977 kesällä Samin pojaksi itseään kutsuva sarjamurhaaja piti New Yorkia kauhun vallassa.
Dynaaminen John Leguizamo ja Oscar-voittaja Mira Sorvino esittävät pääosia sähköisessä elokuvassa, joka on pakko nähdä! Summer of Sam vie sinut New Yorkiin vuoden 1977 kesällä, jolloin lämpöaalto ahdistaa kaupunkia ja sähkökatkokset ajavat ihmiset ryöstelemään... ja Samin pojaksi itseään kutsuva sarjamurhaaja pitää koko kaupunkia kauhun vallassa. Italialaistaustaisen naapuruston asukkaat ovat varmoja siitä, että Samin poika asuu aivan lähistöllä, ja jännityksessä ihmissuhteet kariutuvat ja luottamus kanssaihmisiin murenee olemattomiin. Voimakas elokuva kertoo yhden kesän tarinan kaupungissa, joka ei koskaan nuku! Mukana myös Adrien Brody ja Jennifer Esposito.